FRPG Top Sites
Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!











Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

[ View the whole list ]


A legtöbb felhasználó (11 fő) Szomb. Feb. 15, 2014 1:41 am-kor volt itt.
Latest topics
» Joessie Whelan
Csüt. Jún. 19, 2014 3:48 am by Admin

» Abdul Aziz al-Harbi
Vas. Május 18, 2014 3:49 am by Abdul Aziz al-Harbi

» Régi vagy befolyásos mágus családok
Kedd Május 13, 2014 9:18 pm by Admin

» Alonso Amendola
Kedd Május 13, 2014 12:12 am by Admin

» Celia Pella Amendola
Hétf. Május 12, 2014 7:05 am by Vendég

» Calvin van Ellan
Vas. Május 11, 2014 9:55 pm by Admin

» Luna Flores
Pént. Május 09, 2014 8:08 pm by Admin

» Norldarien Moonshine
Csüt. Május 08, 2014 9:12 am by Norldarien Moonshine

» Vámpír klánok és uradalmak
Hétf. Május 05, 2014 4:01 am by Admin

Top posting users this month

Affiliates

Faji képességek, előnyök

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Faji képességek, előnyök

Témanyitás by Admin on Pént. Jan. 31, 2014 8:28 pm

Az alant felsorolt képességeket csak a megadott faj tagjai birtokolhatják.

Vérfarkasok

Ellenálló

Az ezüst nem égeti a bőrödet, ha hozzáér. Ha azonban egy ezüst fegyver megsebez, az ugyanolyan lassan gyógyul, mint fajtársaidnak.

Gyors gyógyulás

Az ezüst ugyan megéget, de ugyanolyan gyorsan begyógyulnak az ezüsttel okozott sebek is, mit a többi.

Bármikor

A vérfarkas az után is tud alakot váltani, hogy egy vámpír megharapta.

Rettentő (5)

Amikor farkas alakodban megmutatkozol, a körötted állókban önkéntelenül is tiszteletet és némi félelmet ébresztesz, aki ellenséges szándékkal van feléd, az pedig valóban rettegni kezd.

A Hívó Szó (5)

Ha farkas alakban ezt az üvöltést hallatod, a környéken lévő összes farkas késztetést érez, hogy a segítségedre siessen.

Higgadt

Vámpírok jelenlétében nem veszted el a fejed, nem önt el a gyűlölet, azaz a harcon és gyilkoláson kívül képes vagy másra is gondolni.

A szörnyeteg

Nem csak állati farkas alakba képes átalakulni, hanem lehet egy félig emberi, félig állati, szörnyeteg-szerű alakja.


Vámpírok

Nyom nélkül

Táplálkozás utána a fogaid nyoma eltűnik az áldozatról, nem marad utána sebhely.

Szinte emberi

A vámpír képes a bőrszínét normálisra színezni és átmelegíteni a saját bőrét, mintha ember lenne.  

A Mester (5)

Az egyszerű emberek hajlamosak hallgatni a tanácsaidra, úgy érzik, nagy tudású, bölcs ember vagy. A hatás korlátozottabban de a többi lényre is érvényes.

A Hódító (5)

Vonzalmat ébresztesz az ellenkező nem tagjaiban (vagy éppen abban, aki neked megtetszik).

Béklyó (5)

Ha valakit ezzel a szándékkal harapnak meg (táplálkozás), akkor az illető egy időre hozzákötődik az őt megharapó vámpírhoz, fontos leszel a számára, és szóbeli utasításainak nem fog tudni ellenállni. A hatás 4-5 óra alatt múlik el, de persze ezen idő alatt megharaphatják újra, és a hatás újra életbe lép. Azonban ha ezt folyamatosan alkalmazzák, akkor egy idő után (nagyjából 10-12 harapás), a vámpír is kötődni fog hozzá, ugyanezekkel a feltételekkel. A hatóidő elnyúlik, már napokra is érvényes lehet, esetleg hetekre. A vámpírnak is fontos lesz az illető, hajlamos lesz védelmezni, de ettől még a tervei eszközeként tekint rá.

Feledés (5)

Bárkinek ki tudod törölni az emlékeit nagyjából egy napra visszamenőleg. Egyszerű emberek esetén homályosan, de más emlékeket is ültethetsz a helyére.

A Fakír

A vámpír csak nagyjából fél óra múlva gyullad fel a napfényben, ha folyamatosan ott tartózkodik. Amíg a testét napfény éri, folyamatosan fájdalmai vannak, és a vértartalékai gyorsan fogynak, jóval hamarabb megéhezik.

Alakváltók

Hasonulás

Az alakváltó ( itt most az alakváltó faj értendő alatta), ember alakjában megkaphatja az állait alakja egyes tulajdonságait (erejét, gyorsaságát, szaglását, stb.)

Tudatos

Mindkét alakjában az emberi elme irányít, ösztönei működnek, de soha nem törekszenek a hatalomátvételre. Ha állati alakban "tombolni" akar, akkor külön koncentrációval és akarata megfeszítésével engedheti el a gyeplőt egy időre.

A Vezér

Emberi alakjában képes az állati alakjához tartozó állatokat a kontrollja alá vonni, és irányítani. Nyilván az állatok ekkor sem lesznek intelligensek, csak igen egyszerű parancsok adhatók ki nekik.

Tökéletes példány

Állati alakod szinte tökéletes. Szebb, erősebb, gyorsabb a többinél.

Tündér


Alakváltó

Képes azon emberek alakját felvenni, akikhez már hozzáért, a testi érintkezést követő 12 napban. Egyszerre öt különböző alak közül válogathat, ha újabb embert érint meg, ő dönti el, kinek a mintáját cseréli le, ha lecseréli.

Repülés

Képes akarata segítségével repülni.

Nimfa

Képes elrejtőzni egy fa törzsében, egybeolvadva vele.

Hableány

Kitűnően úszol, és nincs szükséges levegőre, ha a víz alatt vagy.

Szirén

Az énekeddel hipnotizálni tudsz másokat, akik amíg énekelsz nem tehetnek mást, csak téged hallgatnak, ha távol vannak tőled, akkor pedig mindent megtesznek, hogy lehetőleg 10 méternél közelebb kerüljenek hozzád.

A feledés csókja

Egy csókkal feledésbe taszíthatja a másik felet. Az illető könnyen elfeledheti az elmúlt pár perc/pár nap/pár év eseményeit, hogy mit akart tenni éppen, és miért.
Az emlékek azonban könnyen visszatérhetnek, akár maguktól, akár valami külső hatásra, ami az elfelejtett emlékekkel van kapcsolatban.
A felejtés mértéke a tündér akaratától és korától is függ.

Mágusok

"Duracell nyuszi"

A varázslás nem meríti ki.

Kéz nélkül

A varázsláshoz nem kellenek kézmozdulatok.

Csendben

A varázsláshoz nem kell szóbeli komponens, varázsige.

Kombinátor

Képes három mágikus összetevőt is alkalmazni egyszerre.

Gnómok

A Rejtek

Képes egy sziklába beleolvadva elrejtőzni.

Mindigpontos

Mindig pontosan tudja, mennyi az idő, akár centire megsaccol nagy távolságokat is, kitűnő fejszámoló.
avatar
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 330
Join date : 2014. Jan. 23.

Felhasználó profiljának megtekintése http://magicwars.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.